13 November 2010

13 Nov

I haven’t been up on a day off this early in a very long time, but I went to bed early last night (or rather earlier) and now I’m up and I’ve decided that today’s gonna be a good, good day, woohoo!

A good day doesn’t necessarily mean a fun day, however. I have a lot of reading to do for next week’s classes, so that is what I’ll be doing today. Right after I’ve watched this trailer just one more time! I shiver a bit every time I watch this one:

↓                                                                                                                                   ↓

 

8 Responses to “13 November 2010”

  1. ochperrong Saturday, November 13, 2010 at 6:41 pm #

    Herregud, jag blir helt… skakig. Så konstigt att se Lupin, Moody, Snape och alla som man liksom ställt in sig på är döda… Min gamla crush på Snape vaknade till liv xD Ska du gå på premiären btw eller senare?

    • Marianabanana Saturday, November 13, 2010 at 7:32 pm #

      Jag vet, jag med… men nu har jag i alla fall köpt en vattenfast mascara, for the special occasion, you know!

    • Marianabanana Sunday, November 14, 2010 at 9:30 pm #

      Ojdå! Jag svarade ju inte på frågan. Jag vet inte ri… vänta. Say what! Crush på Snape? Hahahaha!
      Hm. Hursomhelst, jag vet inte. Tror du det är för sent för att boka biljetter till premiären?

      • ochperrong Sunday, November 14, 2010 at 9:51 pm #

        Inte för sent, men ganska dåliga platser kvar nu. Ska vi gå tillsammans? Klämma in sig på onsdagen eller vänta en dag, eller två?

      • Marianabanana Monday, November 15, 2010 at 7:19 pm #

        Gärna! Jag har faktiskt inget emot att vänta en eller två dagar till, om det innebär att vi har chans till bättre platser. Vad tycker du?
        Jag har just kollat schemat… och jag kan vänta tre timmar extra på dig på torsdag. Det här gäller ju HP, man måste faktiskt göra vissa uppoffringar.
        Vet du förresten fler som vill se gå och se den?

  2. ochperrong Monday, November 15, 2010 at 8:04 pm #

    Torsdag blir ju jättebra! Jag har inte frågat någon så jag vet inte riktigt… Ska vi gå ensamma eller försöka ragga upp några på fb? Vore ju bra att boka ikväll så vi får de där bra platserna!

    • Marianabanana Monday, November 15, 2010 at 10:05 pm #

      Oj, det blev en lång tupplur! Är det för sent att ragga på FB nu? Jag provar i alla fall.

  3. ochperrong Monday, November 15, 2010 at 10:14 pm #

    Ja gör det så hänger jag på!

Leave a Reply

